Frakt/Levering
Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse?
Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse?
Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse, sjekk først søppelpostmappen din. Hvis du fortsatt ikke finner den, vennligst kontakt oss via e-post eller chat, så hjelper vi deg med å løse problemet.
E-post: info@lampconcept.no
Hvor lang tid tar det før jeg mottar bestillingen min?
Hvor lang tid tar det før jeg mottar bestillingen min?
Du kan se leveringstiden for hvert produkt rett over «Legg i handlekurv»-knappen. For lagervarer er leveringstiden 1–3 virkedager, mens det for fjernlagervarer er 3–7 virkedager.
E-post: info@lampconcept.no
Kan bestillingen min leveres til en annen adresse enn fakturaadressen?
Kan bestillingen min leveres til en annen adresse enn fakturaadressen?
Ja, når du bestiller hos oss kan du velge en annen leveringsadresse enn fakturaadressen. Du kan også endre mottakeradressen helt fram til du har fått beskjed fra oss om at bestillingen din er sendt.
E-post: info@lampconcept.no
Hvor sender Lampconcept til?
Hvor sender Lampconcept til?
Vi sender selvfølgelig til hele Norge, men også til resten av Europa.
E-post: info@lampconcept.se
Hvordan løser jeg inn min voucher?
Hvordan løser jeg inn min voucher?
Dette gjør du ved å klikke på «Kjøp nå» når du har lagt varene i handlekurven, og deretter klikker du på «Til kassen». Deretter skriver du inn rabattkoden i det høyre hjørnet.
Har du generelle spørsmål eller mer spesifikke spørsmål om en bestemt vare, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss. Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg slik at du gjør et riktig kjøp og blir fornøyd.
Du kan kontakte oss via kontaktskjemaet nedenfor, men vi er også tilgjengelige på e-post og chat.
E-post: info@lampconcept.no
Hvordan kan jeg endre leveringsadressen min?
Hvordan kan jeg endre leveringsadressen min?
Hvis du ønsker å endre mottakeradressen på bestillingen din, bør du kontakte oss via e-post, chat eller telefon. Vi vil da sørge for å endre bestillingen din. Dette kan gjøres helt til du mottar en e-post fra oss om at bestillingen er sendt.
E-post: info@lampconcept.no
Retur
Hvordan returnerer jeg en bestilling?
Hvordan returnerer jeg en bestilling?
Når du handler hos Lampconcept.no har du hele 100 dagers returrett fra den dagen du mottar varen. Hvis du ikke er fornøyd eller har ombestemt deg, kan du sende varen tilbake til oss og få pengene refundert eller få et tilgodebevis. Returneres varen innen 14 dager får du pengene tilbake, etter dette får du et tilgodebevis uten utløpsdato. Vi refunderer imidlertid ikke frakt- eller returkostnader ved angrerett. Det er viktig at du legger ved en lapp i pakken med ditt navn og ordrenummer, slik at vi kan se at pakken kommer fra deg.
RETURADRESSE:
Lampconcept
Ravnstrupvej 67D
4160 Herlufmagle
Danmark
Det er tillatt å prøve det kjøpte produktet slik man gjør i en fysisk butikk, men hvis varen faktisk er brukt kan den ikke lenger returneres. I tillegg må varen alltid sendes tilbake i sikker og original emballasje, uten skader – inkludert skrift eller annen form for permanent endring av originalemballasjen. Usikker emballasje kan føre til skader under transport, noe som kan medføre at returkravet avslås. Vær derfor nøye med å pakke godt – både for din og vår skyld. Ta gjerne kontakt hvis du trenger hjelp, veiledning eller har spørsmål om transporten.
Når du returnerer en bestilling innen 14 dager, får du pengene tilbake for varene du har kjøpt. Returneres varen etter dette (men fortsatt innen 100 dager) utstedes et tilgodebevis. Du må selv betale returporto. Pengene refunderes på samme måte som varen ble betalt, så snart varen er kontrollert av oss.
Ved spesialbestilte varer opphører angreretten. Det er derfor ikke mulig å returnere en vare som er spesialprodusert på bestilling. Vi tar ikke imot pakker sendt mot etterkrav. Vi tar kun imot pakker sendt direkte til vår adresse, ikke til pakkebud, pakkebokser eller lignende.
E-post: info@lampconcept.no
Når får jeg pengene tilbake for en returnert bestilling?
Når får jeg pengene tilbake for en returnert bestilling?
Fra det tidspunkt vi mottar returforsendelsen, tar det 2–7 virkedager før beløpet er tilbakebetalt til ditt kort.
Hvor lenge kan jeg returnere varen min?
Hvor lenge kan jeg returnere varen min?
Vi tilbyr 100 dagers returrett på alle våre bestillinger. Hvis du ønsker pengene tilbake, må du returnere varen eller gi oss beskjed innen 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din.
Produktveiledning
Kan jeg få veiledning ved valg av produkter?
Kan jeg få veiledning ved valg av produkter?
Ja, vi er tilgjengelige på e-post og chat alle dager, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss. Her er gode råd alltid gratis.
Hvor kan jeg finne mer informasjon om et produkt?
Hvor kan jeg finne mer informasjon om et produkt?
Du finner spesifikasjoner for alle produkter ved å scrolle ned på produktsiden. Hvis du har spørsmål om ett eller flere produkter, er du mer enn velkommen til å kontakte oss på e-post eller via chat.
Hvor lenge varer garantien på produktene?
Hvor lenge varer garantien på produktene?
Vår garanti varer minst to år. Enkelte produkter (hovedsakelig LED-produkter) har hele fem års garanti.
Andre spørsmål
Hvordan kan jeg endre bestillingen min?
Hvordan kan jeg endre bestillingen min?
Hvis du ønsker å gjøre endringer i bestillingen din, kan du kontakte oss via e-post eller chat. Vi sørger da for å endre bestillingen din – dette gjelder både justeringer av bestillingen eller endring av leveringsadresse.
Varen min var skadet ved ankomst. Hva skal jeg gjøre?
Varen min var skadet ved ankomst. Hva skal jeg gjøre?
Hvis varen din var skadet ved mottak, vennligst kontakt oss så snart som mulig. Ha gjerne bilder eller video klare, slik at vi kan hjelpe deg raskt og på best mulig måte.
Tilbyr dere mengderabatt?
Tilbyr dere mengderabatt?
Ja, vi tilbyr mengderabatt ved større bestillinger, for eksempel ved prosjektsalg eller belysning til større deler av huset.